Неділя, 19.05.2024, 02:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Товстянська гімназія Миколаївської селищної ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Зарубіжна література

Зарубіжна література

9 клас

1) (12.03) Опрацювати с. 233-236. Відповісти на питання 3-5 с. 236. Вивчити визначення на с. 237, 239.

2) (17.03) Прочитати драму Генріка Ібсена «Ляльковий дім». Відповісти на питання 1, 6, 8 на с. 250. Скласти міні-твір про подальше життя Нори та її чоловіка*.

3) (19.03) Прочитати с. 253-259. Вивчити визначення «інтелектуальна драма».

4) (30.03) Прочитати п’єсу Бернарда Шоу «Пігмаліон». Дайте відповідь на питання : «Чи приємно бути Галатеєю?»

5) (02.04) Перегляньте фільм «Квіти від Лізи» (реж. А. Селіванов,2010 р.) https://www.youtube.com/watch?v=1LNd502Fi3g&t=3351s

                  Підготуйте повідомлення «Пігмаліон ХХ та ХХІ століття», порівнявши літературний та кінематографічний твори.

6. (06.04) 1.Прочитайте портрет Елізи на початку п’‎єси та в ІІІ дії:

«Її ніяк не можна назвати привабливою. Волосся її якогось мишачого кольору, який не зустрічається в природі: тут явно необхідні вода й мило. Без сумніву, вона по-своєму охайна, проте поряд із дамами рішуче здається замазурою. Риси обличчя у неї непогані, але стан шкіри залишає бажати кращого; крім того, помітно, що вона потребує послуг дантиста».

«Еліза, вишукано вбрана, справляє, увійшовши до кімнати, враження такої непересічної шляхетності та вроди, що всі присутні мимоволі встають. Уловивши гіггінсові вказівки, вона із завченою грацією підходить до місіс Гіггінс. Еліза вимовляє слова з педантичною правильністю й дуже милою інтонацією».

2.Складіть формулу успіху Елізи:

Літературна мова + + ++ = справжня леді.

 3.Доповніть таблицю

Еволюція Елізи: від квіткарки до леді

Еліза-квіткарка

Чарівна леді

Що залишилося незмінним?

Що було?

Що стало?

Бідна, неохайна, неосвічена, її вимова далека від літературної, вона робить помилки у вимові звуків, використовує просторіччя, має вульгарні манери

Уміння спілкуватися, грамотно говорити, …, …, …

Почуття власної гідності, незалежність, …, …, …

 

7) (09.04) Ознайомтеся із теоретичним матеріалом та дайте відповідь на питання після нього:

Різниця між старою і новою драмою

Порубіжжя ХІХ-ХХ ст. у європейському літературному процесі подарувало світові нове розуміння людини, митця та його особливого впливу на суспільство. Відкривши новий духовний простір, література сягнула далеко за межі традиційних тем у глибини людської душі, не підвладні реалістичному дослідженню.

Театральну і драматичну естетику межі століть сформували творчі відкриття Г. Ібсена, Ю. А.Стріндберґа, К. Гамсуна, М. Метерлінка та ін.

Драматургія останньої третини ХІХ ст. вирізняється пошуком нових форм зображення дійсності засобами мистецтва. Так з’являється «нова драма». Кожен із представників «нової драматургії» — Г. Ібсен, Дж. Б. Шоу, А. Чехов, М. Метерлінк, Ю. А. Стріндберґ, Ґ. Гауптман, В. Винниченко та інші — безумовно, йшов власними шляхами. Підхід митців до театральної естетики та поетики значно різнився. Але існувала одна спільна ознака: усі вони намагалися створити проблемний театр, який би максимально наближався до сучасного читача й відповідав новим викликам життя.
 

Нова драма» поставила в центрі уваги особистість, але не в її соціальних зв’язках, а в площині духовності, індивідуальних переживань і відчуттів загальної атмосфери епохи на зламі століть. Драматурги прагнули розкрити «трагедію життя», а не «трагедію в житті», закликали до осмислення глибинної сутності дійсності, пошуку гармонії. Театр стає «інтелектуальним», «дискусійним», на перший план виходить внутрішній конфлікт, а не зовнішня дія. У «новій драмі» вже можна помітити ознаки модернізму — символізм, імпресіонізм, неоромантизм тощо.

 

Засновником «нової драми» вважають норвежця ГенрікаІбсена. Його ідеї підхопили німецький драматург Ґ. Гауптман, англійський — Дж. Б. Шоу, шведський — Ю. А. Стріндберґ, бельгійський — М. Метерлінк, французький — Е. Золя, російський — А. Чехов, український — В. Винниченко та ін.

Об'єкт порівняння "Стара драма" "Нова драма"
Трагедія Події в житті персонажа Життя особистості в суспільстві
Предмет зображення Людина в незвичайних ситуаціях Людина сама створює певну складну ситуацію
Центр уваги Відбувається зонішній конфлікт між окремими особистостями Внутрішні глибинні суперечності самої дійсності, зіткнення ідей, протиріч у думках однієї людини
     
Драматичний конфлікт Через особисті якості людини Через ідеали людини
Жанр Трагедія, комедія, драма Трагікомедія ("драма ідей", інтелектуальна, аналітична)
Головний герой Узагальнений тип людини Людина середнього класу, незвичайна особистість
     
Решта героїв Головні та другорядні, позитивні та негативні Виступають у творі то головними, то другорядними
Автор Порушує реальні проблеми, повчає, робить висновки Відтворює духовні пошуки, терзання. Не дає однозначних відповідей
Фінал твору Має зрозуміле, чітке та очікуване завершення, розв’язку Відкритий, незавершений, спонукає до дискусій, роздумів

1. У чому полягає суттєва різниця між «старою драмою» та «новою драмою»?

2. Хто були найвідоміші драматурги цього часу?

3. Які нові проблеми почали порушувати в новочасних творах?

4. Чому драматурги вдавалися до відкритих фіналів?

 

8) (13.04) Виконати письмово контрольну роботу з теми «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ - початку ХХ століття»:

Контрольна робота

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:

а) підробила підпис на документі;

б) витратила велику суму із сімейного бюджету;

в) без дозволу продала будинок батька;

г) зрадила чоловіка.

2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:

а) жахливою вимовою;

б) потворною зовнішністю;

в) шахраюванням;

г) легковажною поведінкою.

3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:

а) вважав її хворою;

б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців;

в) мав для цього цілий штат няньок;

г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі.

4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:

а) місіс Пірс;

б) матері Гіггінса;

в) своєму батькові;

г) матері Пікерінга.

5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад вирішив шантажувати Нору тому, що:

а) заздрив багатим та успішним;

б) прагнув помститися Норі за її неувагу до нього;

в) намагався розбагатіти;

г) мав утримувати власних дітей.

6. Наприкінці п’‎єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:

а) філологією;

б) флористикою;

в) рекламою;

г) торгівлею.

7. Достатній рівень (3 бали) Виконайте 1 із завдань (за вибором):

а) Схарактеризуйте «нову» та «стару» драми. Порівняйте їх;

б) Схарактеризуйте ібсенізм як літературну течію

 Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю;

б) Дж. Б. Шоу стверджував: «АНГЛІЯ завоювала Ірландію. Що залишалося робити мені? «Завоювати» АНГЛІЮ». Чи вдалося, на вашу думку, драматургові «завоювати АНГЛІЮ»? Доведіть свою позицію.

 

9) (16.04) Опрацювати с. 273-277. Записати та вивчити визначення «класична література», «масова література», «рецензія».

10) (23.04) Прочитати роман Бредбері «451° за Фаренгейтом». Написати рецензію на цей роман.

 

 

  5 клас

Перегляньте відео, прослухайте фрагмент аудіокниги Експрес урок «Аліса в Країні Див» https://m.youtube.com/watch?v=raJGg4iusPk Аудіокнига «Аліса в Країні Див» https://m.youtube.com/watch?v=0xVd7Ios4WM

 7.04  Марина Іванівна Цветаєва.https://www.youtube.com/watch?v=C2L36WQPpT4 М. І Цветаєва "Книги в червоній палітурці" https://www.youtube.com/watch?v=5TF6TalMVew

6 клас Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса.

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=IH_o0nDFW8M

Вивчити напам’ять вірш «Моє серце в верховині…».https://zarlit.com/textbook/6klas_3/34.html

9.04 Позакласне читання. О. Генрі "Вождь червоношкірих" https://www.ivi.ru/watch/417993

7 клас Завдання: ознайомитись із біографією А.К.Дойля; читати "Пістрява стрічка" , "Спілка рудих";

перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Пістрява стрічка"; https://drive.google.com/.../0B_P1WvayW.../view перевірте знання за допомогою запитань до оповідання "Спілка Рудих" https://drive.google.com/.../0B_P1WvayW.../view Переглянути відео: https://persons-today.com/.../artur_konan_dojl_zhizn... https://www.youtube.com/watch?v=9cCKo7B906c

3.04. Герберт Джордж Уеллс "Чарівнина крамниця" https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw - про автора.    https://www.youtube.com/watch?v=TgLjQJpqyhM - "Чарівна крамниця" 

 

10 клас Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії М.Метерлінка «Синій птах». Перегляньте виставу за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=y1Ct0wjaRlY Напишіть есе "Мої роздуми про синього птаха" (на аркуші)

3.04 Оскар Уайльд "Портрет Доріана Грея"  https://www.youtube.com/watch?v=0Ko15MgOY_4          https://www.youtube.com/watch?v=Z9HCwAO4TsQ

11 клас.Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти». Зображення війни як засобу збагачення в драмі.

Ознайомитися

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz