Неділя, 19.05.2024, 02:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Товстянська гімназія Миколаївської селищної ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

4 клас

4 клас

Математика

Виконувати завдання до державної підсумкової атестації: контрольні роботи 1 варіанти в зошиті з друкованою основою

Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні. с. 132, розглянути №806, 808.

Знаходження добутку виду 1290 х 70 усним та письмовим способами. с.133-134, розглянути №815, виконати №816, №819.

Задачі на пропорційне ділення. с. 135, виконати №827, №839.

Правило ділення числа на добуток. Письмове ділення трицифрових чисел на круглі числа. с. 138 - 140, розглянути №858-859, виконати №860, №863 - 864, №866.

 Ділення з остачею на двоцифрове число. Задачі на пропорційне ділення. с. 139 -140. розглянути №868, виконати №869, №870.

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли у частці є нуль. с. 140 - 141, розглянути №876, виконати №877, №883.

Порівняння задач на пропорційне ділення.с.141, розв"язати і порівняти задачі №887.

Ділення виду 45780 : 60.  с. 143-144, розглянути №895, виконати №897, №901.

Задачі з буквеними даними. Рівняння. с.144, розв"язати №905, №907.

Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. С. 145, №911 – 913, №919

Виконати контрольну роботу «Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на двоцифрове»

Повторення множення двоцифрових чисел. С.147 – 148, розглянути №921, виконати №923, 925, 927.

Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження  дробу від числа і числа за його дробом. С.148, №928-930, за можливості – додатково №933.

Множення багатоцифрових чисел на  двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. С. 148, №932, с. 149, №936- розглянути, №937 – виконати.

Множення іменованих чисел на двоцифрові.  Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями. С. 150, розглянути №943, виконати №944, №945.

Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі  на знаходження числа за двома різницями. С. 151 -152, №954-957.

Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рівномірний прямолінійний рух. С.152 – 153, розглянути і порівняти усно №959 та №969, виконати обчислення № 960,970,  розв’язати задачу №962 (з коротким записом-малюнком).

Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. С. 154-155, розглянути  пояснення ділення на двоцифрове число  без остачі і з остачею №978, виконати  №979, 985.

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного. С. 155 – 156, Розглянути №987, виконати №988, розглянути задачу 991, вивчити правило про знаходження середнього арифметичного с.157, розв’язати задачу 992.

Ділення трицифрових (багатоцифрових) чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння. с. 157-159, виконати №995, 998, 1001, розглянути № 1004 і обчислити №1006.

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли у частці є нулі. Розв’язування задач. С.161 – 162, розглянути № 1030, обчислити №1031, на вибір виконати одну – дві задачі з №1032 – 1034.

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць. С.162, розглянути № 1038, обчислити №1039.

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розвязування задач. С. 163, розглянути №1044, обчислити №1045, розв’язати задачу1047 або 1047.

Ділення іменованих чисел на одноцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на знаходження числа за величиною його дробу. С.163 – 164, розглянути задачі 1051, виконати №1052, 1053.

Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння. С. 165 – 166, виконати №1061, 1062, 1064.

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв’язування нерівностей. С. 166-167,  обчислити №1068, 1069,

 

Підсумкова контрольна робота. Виконати на аркушах.

Натуральний ряд. Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. С.172, 174 -175, ознайомитись з матеріалом.

Множення. Закони множення. Ділення. Властивості частки. С. 175-176ознайомитись з матеріалом 1070, 1073.

 

 

Українська мова 

Виконувати завдання до державної підсумкової атестації: контрольні роботи 1 варіанти в зошиті з друкованою основою

Часи дієслова. с.144 - 145, розглянути таблицю вправи 328, виконати вправу 329

Змінювання дієслів за часами і числами. с.145 -146, розглянути таблицю вправи 330,  вивчити правило після вправи і виконати завдання до цієї вправи.

Часи дієслів. с. 146 - 152, розглянути правила в рамочках. 

Дієслова на -ся.Утворення дієслів на -ся. с. 162 -163, опрацювати правило, виконати вправу 371

Списування тексту. с. 164, вправа 374

Прислівник як частина мови. Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників. С.166- 167, вивчити правило, виконати вправу 379.

Прислівники близькі і протилежні за значенням. С. 172 -173, виконати вправи 391, 393.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-опису з опорою на допоміжні матеріали (малюнок). С.168, написати твір з описом до  вправи 382.

Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. С.166 – повторити правило про прислівник, с. 174 – 175, виконати вправу 400 або 401, вправу 402 усно – з батьками.

Спостереження за роллю прислівників у тексті. с. 177, виконати вправу 404.

Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання. С. 178-179, виконати вправи 408, 409.

Правопис найуживаніших прислівників. С.166 та169 – повторити правила. Написати у зошит не менше двадцяти прислівників, можна скористатись словами з довідок до вправ з теми «Прислівник».

Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення написаного тексту «Кошеня».

Перевірка мовних знань. «Дієслово. Прислівник». Виконати тестові завдання.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання  привітання до Дня матері.

Що ми знаємо про іменник і прикметник. С. 181-182, виконати тестові завдання вправа 414,  виконати вправу 415.

Повторення вивченого. Що ми знаємо про текст, речення,  слово? С.180, вправа 412.https://www.youtube.com/watch?v=Zh7RtUHD3G0

Диктант. Написати текст вправи 413, с.180 – 181.

Що ми знаємо про займенник, числівник, дієслово. С.182-184, виконати тестові завдання вправ 416, 418, переглянути форзаци підручника.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання  письмового висловлювання типу розповіді з елементами опису. До вірша А.Костецького «Канікули», с.185-186.

 

Читання

Виконувати завдання до державної підсумкової атестації: контрольні роботи 1 варіанти в зошиті з друкованою основою

У країні гумору. Грицько Бойко. Хвастунець, відпочити ніколи.с.114-116 прочитати.

Грицько Бойко. Викрутивя. Де Іванко? с. 116 прочитати.

Ірина Жиленко. Павучок - рудий бочок. с. 117-118, вивчити напам"ять, намалювати ілюстрацію (за бажанням).

Іван Світличний. Я їм про Хому, а вони про Ярему. с. 118-119, читати, відповідати усно на  питання після тексту.

Іван Світличний. Стонога. с. 119 -120. прочитати, намалювати головного персонажа вірша.

С.  121-122. Комічні оповідання. Остап Вишня. Бекас. Ознайомитись з біографією автора, виразно читати гумореску.

С. 123-128. Григір Тютюнник. Біла мара. Виразно читати, відповідати усно на питання після тексту.

С.129. Прочитати статтю «У країні знань» та вірш «Мусим вчитись я  і ти». Уміти давати визначення поняттям «науково-художнє» та «історичне» оповідання.

С. 130-135. Науково-художні оповідання. Анатолій Давидов. Свідки минулих епох. Читати оповідання, намалювати невелику ілюстрацію, разом з батьками попрацювати над питаннями після тексту: вони - запитують, ви – відповідаєте.

Паола Утевська. Гості з далеких берегів. С. 135 -140  читати, переказувати за планом після тексту.

Прочитати твір за вибором з домашньої бібліотеки.

Історичні  оповідання. Антін Лотоцький. Ольга Перевізниківна. Виразно читати, відповідати на питання після тексту. С. 141-144.

Повість-казка. Віктор Близинець. Земля світлячків. Прочитати текст. С. 145-152.

Позакласне читання. Прочитати свою улюблену казку.

Підсумковий урок. Перечитати за вибором один літературний твір з розділу «У країні знань»

Оповідання. Микола Носов. Мишкова каша. С. 153-162, прочитати оповідання, написати невеликий переказ частини тексту, що сподобалась чи вразила.

Повість-казка. Льюїс Керрол. Аліса в країні чудес. (Частина І. У кролячій норі). Прочитати першу половину твору. С. 162 – 167.

Повторення вивченого за рік. Переглянути підручник з читання, прочитати ті твори, які найбільш сподобались, записати їх назви, автора.

 

 

 

Природознавство

Прочитати с.110-112 "Природне паливо та його запаси в Україні. Використання енергоносіїв людиною" Відповідати на питання після тексту (усно) https://www.youtube.com/watch?v=96vn7Mq7ebI

Прочитати с. 113-115 "Водойми України. Будова річки. Рівнини і гірські річки."

Замалювати у зошити будову річки, записати назви найбільших річок України. https://www.youtube.com/watch?v=mr96R8NG3xQ

Позначити на контурній карті столицю та найбільші міста України

Прочитати с. 116 - 118. "Озера і болота. Охорона водойм. Економне використання води в побуті."

Прочитати с. 119 -124 "Чорне море. Рослинний і тваринний світ. Охорона Азовського моря."

Азовське море. Рослинний і тваринний світ. С. 124 – 127.

Грунт, його види, значення. Грунти України. С.128 131.

Повторення вивченого про корисні копалини України, її водойми. Ознайомитись з темою «Природа України». С.132 -133.

Мішані ліси (Полісся). Рослинний і тваринний світ зони.  С. 134-137 – ознайомитись з матеріалом. https://www.youtube.com/watch?v=J6JOE9M2ejo

Лісостеп. Рослинний і тваринний світ зони. Господарська діяльність людини в лісостепу. С.139-142, намалювати тварину зони лісостепу.

Степ. Рослинний і тваринний світ зони. Господарська діяльність людини в степу. С.142-146, намалювати рослини степу.

Гори Карпати. Рослинний і тваринний світ. Господарська діяльність у гірській місцевості. С.147 – 150, ознайомитись з матеріалом підручника.https://www.youtube.com/watch?v=JJiZZlGUo0o&feature=youtu.be

Кримські гори. Рослинний і тваринний світ. Господарська діяльність у гірській місцевості. С. 151-154, ознайомитись з матеріалом підручника.

 

Заповідні території України та їх охорона. С.155-158, написати назви заповідників України.

Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір. Контрольна робота «Природа України»

 

Навчальний проект «Добра справа для природи».

 

 

 

 

 

Я у світі

Україна - незалежна, незалежна, правова держава. Ознайомитись з символами держави. Прочитати ст.10, ст. 20 та ст. 67 Конституції України. https://vseosvita.ua/library/rozvivaucij-multik-podoroz-ukrainou-159189.html

Створити колаж (малюнок) на тему "Державні символи" або "Хліб і сіль - символи гостинності"

Написати твір "Визначні місця мого краю"

Україна на карті світу. Розглянути карту світу, повизначати країни, знайти Україну, хто її «сусіди»?(усно)    http://www.gstatic.com/generate_204

Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.

Євросоюз – співтовариство народів Європи. vhttps://www. youtube.com/watch?v=OsIv5qeSlYY

Написати невеликий твір на тему: «Українці, яких знає світ» або «Знані в усьому світі вироби»

Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.

Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну.

 

 

Образотворче мистецтво

Особливості природного середовища рідного краю. Намалювати малюнок "Неначе писанка село"

Поглиблення уявлень про роботу художника-дизайнера. Веселий фонтан.

Різноманітність форм металевих виробів. Ажурна витинанка ( з паперу).

Поняття про оформлення вітрин. Вітрини магазинів. Намалювати магазинну поличку  з товаром або вітрину.

Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Україна – моя Батьківщина.

Вікторина. Виставка (заочна) дитячих робіт «Образ рідного краю в мистецтві». Намалювати малюнок до теми.

 

Інформатика

Розв'язок задач у середовищі програмування для дітей.(18. 03)

Перетворення інформації. (01.04)

Передавання інформації (08.04)

Складові комп'ютера (15.04)

Пристрої введення та виведення інформації (22.04)

Зберігання інформації. Кодування інформації(29.04)

Iсторія винекнення пристроїв для роботи з інформацією.(06.05)

Індивідуальні та групові проекти (13.05)

 

Основи здоров'я

Дорожні знаки.

Самооцінка і поведінка людини(01.04)

Yпевненість і самовпевненість(08.04)

Хочу, можу, треба. Воля (15.04)

Як досягти мети. Практична робота:виконання проекту "Моя мета" (22.04)

Повага і самоповага (29.04)

Звички і здоров'я. Практична робота: виконання проекту з формування корисної звички. (06.05)

Виконання проекту "Відомі параолімпійці"

Трудове навчання

Виготовлення виробів технікою плетіння. Виготовлення іграшки восьминіжки.

Вишивання манішки.

Вишивання аплікації до дитячого одягу

Пришивання гудзиків, вишивання бісером.

Декорування одягу та взуття. Виготовлення національного костюма.

Виготовлення об'ємних сюжетів українських народних казок.

 

 

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz