Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Українська мова5 клас Тема: Другорядні члени речення. Додаток. 1. Опрацювати § 51. Повторити §21-22. 2. Виконати вправи 401-402, ст. 150-151. 3. Домашнє завдання: виконати вправу 403, ст. 151 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR30SPqm9tHs5CnSwH7_knM0jnF0t-uTQprt8Rxk2Gw1BKmW0SgwKK120go
Тема: Другорядні члени речення. Означення. 1. Опрацювати § 52. Повторити §23-24. 2. Виконати вправи 407-408, ст. 152-153. 3. Домашнє завдання: виконати вправу 410, ст. 153 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=17
Тема: Другорядні члени речення. Обставина. 1. Опрацювати § 53. Повторити §25-26. 2. Виконати вправи 416-417, ст. 156-157. 3. Домашнє завдання: виконати вправу 423, ст. 157
Тема: Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення 1. Повторити §51-53, 27-28 2. Виконати тестові завдання, ст. 158. 3. Домашнє завдання: скласти 5 речень із другорядними членами.
Тема: Речення з однорідними членами. 1. Опрацювати § 54. Повторити §29-30. 2. Виконати вправи 426-427, ст. 158-159. 3. Домашнє завдання: написати твір-опис на тему: "Весна в лісі", використовуючи однорідні члени речення. 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=18
Тема: Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум у художньому стилі на тему «Чому необхідно знати історію свого народу» 1. Повторити §31-32. 2. Опрацювати § 50, ст. 149. 3. Скласти план* та написати твір-роздум у художньому стилі на тему «Чому необхідно знати історію свого народу»
Тема: Кома між однорідними членами 1. Повторити §33-34. 2. Опрацювати ст. 159-160. 3. Домашнє завдання: виконати вправу 429, ст. 160 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=19
Тема: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. 1. Повторити §35-36. 2. Опрацювати §55, вправа 436 ст. 162 (усно), 438 ст. 163 (письмово) 3. Домашнє завдання: виконати вправу 439 ст. 163
Тема: Тире та двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. 1. Повторити §37-38 2. Опрацювати §55 ст. 163-165, виконати вправи 441 ст. 164 (усно), 443 ст. 164-165 (письмово) 3. Домашнє завдання: виконати вправу 447 ст. 165 (письмово)
Тема: Розвиток мовлення. Докладний усний переказ художнього тексту з елементами роздуму. 1. Повторити §39-40. 2. Опрацювати §56 ст. 165-166. 3. Домашнє завдання: виконати вправу 448 ст. 165-166
Тема: Тире та двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні вправи. 1. Повторити §41-42 2. Опрацювати §55, виконати вправи 440 ст. 164 (письмово), 444 ст. 165 (письмово)
Тема: Звертання. 1. Повторити §43-44 2. Опрацювати §57 ст. 167-168, виконати вправи 449 ст. 167 (усно), 451 ст. 168 (письмово) 3. Домашнє завдання: виконати вправу 455 ст. 168
Тема: Вставні слова. 1. Повторити §45-46 2. Опрацювати §58 ст. 169-172, виконати вправи 457, 458 ст. 169 (усно), 461 ст. 170 (письмово) 3. Домашнє завдання: виконати вправу 465 ст. 171, опрацювати таблицю "Культура мовлення" на ст. 171
Тема: Виділення вставних слів на письмі комами. Тренувальні вправи. 1. Повторити §47-48 2. Опрацювати §58 ст. 169-172, виконати вправи 459 ст. 169 (письмово), скласти 3 речення зі вставними словами або звертаннями.
6 клас Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс 1. Повторити §27-28. Опрацювати §49. 2. Виконати вправи 408-409, ст. 154-155 3. Домашнє завдання: виконати вправу 413, ст. 156 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY&fbclid=IwAR1XAIsrdP9Lol-f6zijNim40OGHPuBfplCqxmpD2LZXC6ffAFjVNLRwQ04
Тема: Написання прізвищ прикметникової форми. 1. Повторити §29-30. Опрацювати §50-51. 2. Виконати вправи 419, 421, ст. 158 3. Домашнє завдання: виконати вправу 423, ст. 158-159, виконати тестові завдання на ст.160-161 *
Тема: Числівник. 1. Повторити §31-32. Опрацювати §52. 2. Виконати вправи 430, 433, ст. 165-166 3. Домашнє завдання: виконати вправу 434, 436* ст. 166
Тема: Числівники кількісні і порядкові. 1. Повторити §33-34, 52Опрацювати §53. 2. Виконати вправи 440, ст. 168 3. Домашнє завдання: виконати вправу 446 ст. 170, 449*, ст. 170 4. Переглянути матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-ukra-nsko-movi-dlya-6-klasu-na-temu-chislivnik-yak-chastina-movi-9839.html
Тема: Числівники прості, складні і складені. 1. Опрацювати ст. 167. Повторити §35-36 2. Виконати вправи 437, 438, ст. 167 3. Домашнє завдання: дібрати 5 речень з числівниками.
Тема: Розвиток мовлення. Твір-опис природи в художньому стилі за картиною Ф.Манайла "Золота осінь". 1. Опрацювати ст. 242-243. Повторити 37-38 2. Виконати вправи 608, ст. 242 3. Домашнє завдання: написати твір за картиною Ф.Манайла "Золота осінь"
Тема: Відмінювання числівників. 1. Опрацювати §54-55, ст. 170-177. Повторити §39-40 2. Виконати вправи 458, 465, ст. 174-175 3. Домашнє завдання: вправа 472 ст. 177
Тема: Відмінювання та написання числівників. 1. Опрацювати §56 ст. 177-181. Повторити §41-42 2. Виконати вправи 483, 484, ст. 181 3. Домашнє завдання: скласти речення з числівником, розібрати числівник як частину мови.
Тема: Роздільне написання складених числівників. 1. Опрацювати §54 ст. 173-174. Повторити §43-44 2. Виконати вправу 460, ст. 174 3. Домашнє завдання: дібрати 5 речень з числівниками.
Тема: Відмінювання та написання порядкових числівників. 1. Опрацювати §56 ст. 177-179. Повторити §45-46 2. Виконати вправу 478, ст. 179 3. Домашнє завдання: дібрати 5 речень з числівниками, підкреслити головні і другорядні члени речення.
Тема: Узгодження числівників з іменниками. 1. Опрацювати §57 ст. 181-184. Повторити §47-48 2. Виконати вправи 485 ст.181-182 усно, 487 ст. 183 письмово 3. Домашнє завдання: вправа 493, ст. 184.
Тема: Вживання числівників на позначення дат і часу (повторення). 1. Опрацювати таблицю "Культура мовлення" ст. 180 2. Виконати вправу 483, ст. 180 усно 3. Домашнє завдання: повторити матеріал про числівник.
7 клас Тема: Непохідні й похідні прийменники. 1. Опрацювати §42-43, ст.154-160 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §27-28 2. Виконати вправи 438,440, ст. 157-159 3. Домашнє завдання: виконати вправу 443, 450 ст. 157-159
Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Редагування речень, в яких допущено помилки вживання прийменників. 1. Опрацювати §44 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §29-30 2. Виконати вправи 466, 468, ст. 160-165 3. Домашнє завдання: виконати вправу 463, 450 ст. 162
Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Редагування речень, в яких допущено помилки вживання прийменників. 1. Опрацювати §44 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §29-30 2. Виконати вправи 466, 468, ст. 160-165 3. Домашнє завдання: виконати вправу 463, 450* ст. 162 4. Переглянути матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-sinonimichni-ta-antonimichni-zv-yazki-priymennika-107758.html
Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою та походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. 1. Опрацювати §45-46 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §31-32 2. Виконати вправи 474, 480, ст. 168-169, 482, ст. 170-171 3. Домашнє завдання: виконати вправу 487,ст. 172 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=tApAU8uC76Q
Тема: Написання сполучників разом та окремо. 1. Опрацювати §47 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §33-34 2. Виконати вправи 497, 502, ст. 176-177 3. Домашнє завдання: скласти речення із сполучником, розібрати сполучник як частину мови (послідовність розбору ст. 178)
Тема: Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. 1. Опрацювати ст. 176 вправа 499 усно, розглянути таблицю "Однозвучні слова" за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §35-36 2. Виконати вправу 503, ст. 178 3. Домашнє завдання: вправа 505 ст. 178
Тема: Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. 1. Опрацювати §48 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §37-38. 2. Виконати вправу 507, ст. 179 3. Домашнє завдання: вправа 508 ст. 179
Тема: Групи часток за значенням. 1. Опрацювати §48 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §39-40 2. Виконати вправи 509, 511, ст. 180-181 3. Домашнє завдання: ст. 182 вправа 515
Тема: Правопис часток не та ні з різними частинами мови. 1. Опрацювати §50 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §41-42 2. Виконати вправи 533, ст. 188 3. Домашнє завдання: ст. 189 вправа 536
9 клас Тема: Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. 1. Опрацювати §29 . Повторити §19 2. Виконати вправи 358, 359, ст. 166-167 3. Домашнє завдання: виконати вправу 362, ст. 168 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZP8WBf6sABs
Тема: Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку. 1. Опрацювати §30-31. Повторити §20 2. Виконати вправи 369, 370, 371 ст. 170-171; 384, ст. 176 3. Домашнє завдання: виконати синтаксичний розбір складного речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку, ст.177 «Наслідки вашої праці оцінять інші, дбайте тільки про те, щоб серце ваше було чисте й справедливе».
Тема: Узагальнення вивченого з теми «Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку». Тренувальні вправи. 1. Опрацювати §32. Повторити §21 2. Виконати вправи 398, 400, ст. 180-181; 384, виконати тестові завдання на ст. 183-184. 3. Домашнє завдання: опрацювати ст.185-186
10 клас Тема: Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. 1. Опрацювати §46. Повторити §28 2. Виконати вправи 1, 3, 4, ст. 144-145 3. Домашнє завдання: виконати тестові завдання вправи 5, 7*, ст. 145-146, запам’ятати правильний варіант слововживання, ст. 146 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wULXiCaMeKs
Тема:Написання не, ні з різними частинами мови. 1. Опрацювати §47. Повторити §29 2. Виконати вправи 1, 3, ст. 147-148, виконати тестові завдання, ст. 148-149 3. Домашнє завдання: виконати вправу 7, ст. 151, запам’ятати правильний варіант слововживання, ст. 151 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=adf72VoyYTY
Тема:Морфологічна норма. Морфологічна помилка. 1. Опрацювати §48. Повторити §30 2. Виконати вправи 1, 2, 3, ст. 152-153, 3. Домашнє завдання: виконати вправу 5, 7, ст. 154-155
Тема:Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника. 1. Опрацювати §49. Повторити §31 2. Виконати вправи 1, 2, 3, 5 ст. 156-159, 3. Домашнє завдання: виконати вправу 7, ст. 160 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=poLDaBLZNz4
Тема:Число іменника . 1. Опрацювати §50-51. Повторити §32 2. Виконати вправи 1, 2, 5, 6 (усно) ст. 161-164, 3. Домашнє завдання: написати есе на тему: «Не рубай тієї гілки, на якій сидиш», запам’ятати наголошування слів, ст. 165 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Q7KI_6x_w8g
11 клас Тема:Стилістична роль неологізмів застарілої лексики . 1. Опрацювати §48. Повторити §27-28 2. Виконати вправи 1, 3 (усно), 5, ст. 168-172, 3. Домашнє завдання: запам’ятати наголошування слів, ст. 172, виконати вправу 7, ст.172
Тема:Стилістичні можливості фразеологізмів . 1. Опрацювати §49. Повторити §29-30 2. Виконати вправи 1(усно) , 2, 5, ст. 173-176, 3. Домашнє завдання: написати вільне есе на тему: «Чи врятує краса світ» 4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YuBjvWYDNz0
Тема:Стилістичні засоби словотвору . 1. Опрацювати §50. Повторити §31-32 2. Виконати вправи 1-3(усно) , ст. 177-178, 3. Домашнє завдання: запам’ятати наголошування слів та слововживання, ст. 180.
Тема:Стилістичні особливості частин мови . 1. Опрацювати §51. Повторити §33-34 2. Виконати вправи 1, 2, 3(усно) , ст. 181-183; тест, ст. 183-184 3. Домашнє завдання: виконати вправу 7, ст. 185
Тема:Синтаксичні одиниці в різних стилях . 1. Опрацювати §52. Повторити §35-36 2. Виконати вправи 3 , 5 ст. 188 3. Домашнє завдання: запам’ятати наголошування слів та слововживання, ст. 188.
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||