Неділя, 19.05.2024, 02:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Товстянська гімназія Миколаївської селищної ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Українська мова

5 клас

Тема: Другорядні члени речення. Додаток.

1. Опрацювати § 51. Повторити §21-22. 

2. Виконати вправи 401-402, ст. 150-151.

3. Домашнє завдання: виконати вправу 403, ст. 151

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR30SPqm9tHs5CnSwH7_knM0jnF0t-uTQprt8Rxk2Gw1BKmW0SgwKK120go

 

Тема: Другорядні члени речення. Означення. 

1. Опрацювати § 52. Повторити §23-24. 

2. Виконати вправи 407-408, ст. 152-153.

3. Домашнє завдання: виконати вправу 410, ст. 153

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=17

 

Тема: Другорядні члени речення. Обставина. 

1. Опрацювати § 53. Повторити §25-26. 

2. Виконати вправи 416-417, ст. 156-157.

3. Домашнє завдання: виконати вправу 423, ст. 157

 

Тема: Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення

1. Повторити §51-53, 27-28

2. Виконати тестові завдання, ст. 158.

3. Домашнє завдання: скласти 5 речень із другорядними членами.

 

Тема: Речення з однорідними членами. 

1. Опрацювати § 54. Повторити §29-30. 

2. Виконати вправи 426-427, ст. 158-159.

3. Домашнє завдання: написати твір-опис на тему: "Весна в лісі", використовуючи однорідні члени речення. 

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=18

 

Тема: Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум у художньому стилі на тему «Чому необхідно знати історію свого народу» 

1. Повторити §31-32. 

2. Опрацювати § 50, ст. 149.

3. Скласти план* та написати твір-роздум у художньому стилі на тему «Чому необхідно знати історію свого народу»

 

Тема: Кома між однорідними членами

1. Повторити §33-34. 

2. Опрацювати ст. 159-160.

3. Домашнє завдання: виконати вправу 429, ст. 160

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=19

 

Тема: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

1. Повторити §35-36. 

2. Опрацювати §55, вправа 436 ст. 162 (усно), 438 ст. 163 (письмово)

3. Домашнє завдання: виконати вправу 439 ст. 163

 

Тема: Тире та двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. 

1. Повторити §37-38 

2. Опрацювати §55 ст. 163-165, виконати вправи 441 ст. 164 (усно), 443 ст. 164-165 (письмово)

3. Домашнє завдання: виконати вправу 447 ст. 165 (письмово)

 

Тема: Розвиток мовлення. Докладний усний переказ художнього тексту з елементами роздуму. 

1. Повторити §39-40. 

2. Опрацювати §56 ст. 165-166.

3. Домашнє завдання: виконати вправу 448 ст. 165-166

 

Тема: Тире та двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні вправи. 

1. Повторити §41-42

2. Опрацювати §55, виконати вправи 440 ст. 164 (письмово), 444 ст. 165 (письмово)

 

Тема: Звертання. 

1. Повторити §43-44 

2. Опрацювати §57 ст. 167-168, виконати вправи 449 ст. 167 (усно), 451 ст. 168 (письмово)

3. Домашнє завдання: виконати вправу 455 ст. 168

 

Тема: Вставні слова. 

1. Повторити §45-46

2. Опрацювати §58 ст. 169-172, виконати вправи 457, 458 ст. 169 (усно), 461 ст. 170 (письмово)

3. Домашнє завдання: виконати вправу 465 ст. 171, опрацювати таблицю "Культура мовлення" на ст. 171

 

Тема: Виділення вставних слів на письмі комами. Тренувальні вправи. 

1. Повторити §47-48 

2. Опрацювати §58 ст. 169-172, виконати вправи 459 ст. 169 (письмово), скласти 3 речення зі вставними словами або звертаннями.

 

6 клас

Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс

1. Повторити §27-28. Опрацювати §49.

2. Виконати вправи 408-409, ст. 154-155

3. Домашнє завдання: виконати вправу 413, ст. 156

4. Переглянути матеріал за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY&fbclid=IwAR1XAIsrdP9Lol-f6zijNim40OGHPuBfplCqxmpD2LZXC6ffAFjVNLRwQ04

 

Тема: Написання прізвищ прикметникової форми.

1. Повторити §29-30. Опрацювати §50-51.

2. Виконати вправи 419, 421, ст. 158

3. Домашнє завдання: виконати вправу 423, ст. 158-159, виконати тестові завдання на ст.160-161 *

 

Тема: Числівник.

1. Повторити §31-32. Опрацювати §52.

2. Виконати вправи 430, 433, ст. 165-166

3. Домашнє завдання: виконати вправу 434, 436* ст. 166

 

Тема: Числівники кількісні і порядкові.

1. Повторити §33-34, 52Опрацювати §53.

2. Виконати вправи 440, ст. 168

3. Домашнє завдання: виконати вправу 446 ст. 170, 449*, ст. 170

4. Переглянути матеріал за посиланням  https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-ukra-nsko-movi-dlya-6-klasu-na-temu-chislivnik-yak-chastina-movi-9839.html

 

Тема: Числівники прості, складні і складені.

1. Опрацювати ст. 167. Повторити §35-36

2. Виконати вправи 437, 438, ст. 167

3. Домашнє завдання: дібрати 5 речень з числівниками.

 

 

Тема: Розвиток мовлення. Твір-опис природи в художньому стилі за картиною Ф.Манайла "Золота осінь".

1. Опрацювати ст. 242-243. Повторити 37-38

2. Виконати вправи 608, ст. 242

3. Домашнє завдання: написати твір за картиною Ф.Манайла "Золота осінь"

 

Тема: Відмінювання числівників.

1. Опрацювати §54-55, ст. 170-177. Повторити §39-40

2. Виконати вправи 458, 465, ст. 174-175

3. Домашнє завдання: вправа 472 ст. 177

 

Тема: Відмінювання та написання числівників.

1. Опрацювати §56 ст. 177-181. Повторити §41-42

2. Виконати вправи 483, 484, ст. 181

3. Домашнє завдання: скласти речення з числівником, розібрати числівник як частину мови.

 

Тема: Роздільне написання складених числівників.

1. Опрацювати §54 ст. 173-174. Повторити §43-44

2. Виконати вправу 460, ст. 174

3. Домашнє завдання: дібрати 5 речень з числівниками.

 

Тема: Відмінювання та написання порядкових числівників.

1. Опрацювати §56 ст. 177-179. Повторити §45-46

2. Виконати вправу 478, ст. 179

3. Домашнє завдання: дібрати 5 речень з числівниками, підкреслити головні і другорядні члени речення.

 

Тема: Узгодження числівників з іменниками.

1. Опрацювати §57 ст. 181-184. Повторити §47-48

2. Виконати вправи 485 ст.181-182 усно, 487 ст. 183 письмово

3. Домашнє завдання: вправа 493, ст. 184.

 

Тема: Вживання числівників на позначення дат і часу (повторення).

1. Опрацювати таблицю "Культура мовлення" ст. 180

2. Виконати вправу 483, ст. 180 усно

3. Домашнє завдання: повторити матеріал про числівник.

 

7 клас

Тема: Непохідні й похідні прийменники.

1. Опрацювати §42-43, ст.154-160 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §27-28

2. Виконати вправи 438,440,  ст. 157-159

3. Домашнє завдання: виконати вправу 443, 450 ст.  157-159

 

Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Редагування речень, в яких допущено помилки вживання прийменників.

1. Опрацювати §44 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §29-30

2. Виконати вправи 466, 468,  ст. 160-165

3. Домашнє завдання: виконати вправу 463, 450 ст.  162

 

Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Редагування речень, в яких допущено помилки вживання прийменників.

1. Опрацювати §44 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §29-30

2. Виконати вправи 466, 468,  ст. 160-165

3. Домашнє завдання: виконати вправу 463, 450* ст.  162

4. Переглянути матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-sinonimichni-ta-antonimichni-zv-yazki-priymennika-107758.html

 

Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою та походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.

1. Опрацювати §45-46 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §31-32

2. Виконати вправи 474, 480,  ст. 168-169, 482, ст. 170-171

3. Домашнє завдання: виконати вправу 487,ст.  172

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=tApAU8uC76Q

 

 

Тема: Написання сполучників разом та окремо.

1. Опрацювати §47 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §33-34

2. Виконати вправи 497, 502,  ст. 176-177

3. Домашнє завдання: скласти речення із сполучником, розібрати сполучник як частину мови (послідовність розбору ст. 178)

 

 

Тема: Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники.

1. Опрацювати ст. 176 вправа 499 усно, розглянути таблицю "Однозвучні слова" за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §35-36

2. Виконати вправу 503,  ст. 178

3. Домашнє завдання: вправа 505 ст. 178

 

Тема: Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.

1. Опрацювати §48 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §37-38. 

2. Виконати вправу 507,  ст. 179

3. Домашнє завдання: вправа 508 ст. 179

 

Тема: Групи часток за значенням.

1. Опрацювати §48 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §39-40

2. Виконати вправи 509, 511,   ст. 180-181

3. Домашнє завдання: ст. 182 вправа 515

 

Тема: Правопис часток не та ні з різними частинами мови.

1. Опрацювати §50 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/775-ukrmova-7klas-zabolotnyy-2015.html. Повторити §41-42

2. Виконати вправи 533,  ст. 188

3. Домашнє завдання: ст. 189 вправа 536

 

9 клас

Тема: Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.

1. Опрацювати §29 . Повторити §19

2. Виконати вправи 358, 359,  ст. 166-167

3. Домашнє завдання: виконати вправу 362, ст. 168

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ZP8WBf6sABs

 

Тема: Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку.

1. Опрацювати §30-31. Повторити §20

2. Виконати вправи 369, 370,  371 ст. 170-171; 384, ст. 176

3. Домашнє завдання: виконати синтаксичний розбір складного речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку, ст.177 «Наслідки вашої праці оцінять інші, дбайте тільки про те, щоб серце ваше було чисте й справедливе».

 

Тема: Узагальнення вивченого з теми «Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку». Тренувальні вправи. 

1. Опрацювати §32. Повторити §21

2. Виконати вправи 398, 400,  ст. 180-181; 384, виконати тестові завдання на ст. 183-184.

3. Домашнє завдання: опрацювати ст.185-186

 

10 клас

Тема: Розрізнення прислівників і співзвучних сполук.

1. Опрацювати §46. Повторити §28

2. Виконати вправи 1, 3, 4, ст. 144-145

3. Домашнє завдання: виконати тестові завдання вправи 5, 7*, ст. 145-146, запам’ятати правильний варіант слововживання, ст. 146

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wULXiCaMeKs

 

Тема:Написання не, ні з різними частинами мови.

1. Опрацювати §47. Повторити §29

2. Виконати вправи 1, 3, ст. 147-148, виконати тестові завдання, ст. 148-149

3. Домашнє завдання: виконати вправу 7, ст. 151, запам’ятати правильний варіант слововживання, ст. 151

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=adf72VoyYTY

 

Тема:Морфологічна норма. Морфологічна помилка.

1. Опрацювати §48. Повторити §30

2. Виконати вправи 1, 2, 3, ст. 152-153,

3. Домашнє завдання: виконати вправу 5, 7, ст. 154-155

 

Тема:Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника.  

1. Опрацювати §49. Повторити §31

2. Виконати вправи 1, 2, 3, 5 ст. 156-159,

3. Домашнє завдання: виконати вправу 7, ст. 160

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=poLDaBLZNz4

 

Тема:Число іменника .  

1. Опрацювати §50-51. Повторити §32

2. Виконати вправи 1, 2, 5, 6 (усно) ст. 161-164,

3. Домашнє завдання: написати есе на тему: «Не рубай тієї гілки, на якій сидиш», запам’ятати наголошування слів, ст. 165

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Q7KI_6x_w8g

 

11 клас

Тема:Стилістична роль неологізмів застарілої лексики .  

1. Опрацювати §48. Повторити §27-28

2. Виконати вправи 1, 3 (усно), 5, ст. 168-172,

3. Домашнє завдання: запам’ятати наголошування слів, ст. 172,  виконати вправу 7, ст.172

 

Тема:Стилістичні можливості фразеологізмів .  

1. Опрацювати §49. Повторити §29-30

2. Виконати вправи 1(усно) , 2, 5, ст. 173-176,

3. Домашнє завдання: написати вільне есе на тему: «Чи врятує краса світ»

4. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YuBjvWYDNz0

 

Тема:Стилістичні засоби словотвору .  

1. Опрацювати §50. Повторити §31-32

2. Виконати вправи 1-3(усно) , ст. 177-178,

3. Домашнє завдання: запам’ятати наголошування слів та слововживання, ст. 180.

 

Тема:Стилістичні особливості частин мови .  

1. Опрацювати §51. Повторити §33-34

2. Виконати вправи 1, 2, 3(усно) , ст. 181-183; тест, ст. 183-184

3. Домашнє завдання: виконати вправу 7, ст. 185

 

Тема:Синтаксичні одиниці в різних стилях .  

1. Опрацювати §52. Повторити §35-36

2. Виконати вправи  3 , 5 ст. 188

3. Домашнє завдання: запам’ятати наголошування слів та слововживання, ст. 188.

 

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz