Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
6 клас6 клас Завдання для виконання з 12.03 по 03.04 1. Папороті . Опрацювати параграф 41, письмово заповнити таблицю на стор. 185, письмово завдання 2, стор. 185. Лабораторне дослідження будови папороті http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/14576 2. Голонасінні. Опрацювати параграф 42, заповнити письмово порівняльну таблицю на стор. 189 Лабораторне дослідження будови пагонів і шишок хвойних рослин. https://fc.vseosvita.ua/000ziu-eeea.pdf 3. Покритонасінні. Опрацювати параграф 43,44, заповнити письмово порівняльну таблицю Однодольних і Дводольних на стор. 193 4. Практична робота на стор. 209-210. Завдання для виконання з 03.04 по 24.04 1. Практична робота №4 на стор. 210 – 211. 2. Екологічні групи рослин. Опрацювати параграф 45, стор.196-200, письмово виконати завдання 1, стор. 202. 3. Життєві форми . Рослинні угруповання Опрацювати параграф 45, 46. Підготувати міні-проект. "Викопні рослини". 4. Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини. https://vseosvita.ua/library/znacenna-roslin-dla-isnuvanna-zitta-na-planeti-zemla-73915.html 5. Підготовка до контрольної роботи. Орієнтовні завдання: І рівень 1. Найменшою одиницею класифікації є: а) клас; б) рід; в) вид; г) родина. 2. Зозулин льон прикріплюється до ґрунту і всмоктує воду за допомогою: а) головного кореня; б) додаткових коренів; в) ризоїдів 3. Головною ознакою покритонасінних рослин, яка дала їм змогу опанувати суходіл, є: а) розмноження насінням; б) формування плода; в) запилення вітром; г) фотосинтез. 4. Сосна та ялина належать до: а) мохів: б) папоротей; в) хвощів; г) голонасінних. 5. Статеві покоління щитника чоловічого представлені: а) зеленою рослиною з листками; б) зеленим надземним заростком; в) коробочкою на ніжці; г) безбарвним підземним заростком. 6. Тканини та органи відсутні у: а) мохів; б) водоростей. ІІ рівень 7. Назвіть основні життєві форми рослин, наведіть приклади представників кожної життєвої форми. 8. Які групи рослин і за якими ознаками належать до вищих рослин, що розмножуються спорами. Наведіть приклади. 9. Встановіть відповідність між групами сільськогосподарських рослин і їхніми представниками. Групи рослин Представники А зернові 1 черешня В овочеві 2 малина В ягідні 3 ячмінь 4 помідори ІІІ рівень 10. Опишіть подвійне запліднення у покритонасінних рослин. 11. Яке значення покритонасінних у природі і житті людини ІV рівень 12. Які ознаки дали змогу покритонасінним стати панівною групою рослин на Землі порівняно з голонасінними.
6. Гриби. Особливості живлення, життєдіяльності грибів. Опрацювати параграф 47, письмово заповнити таблицю (завдання1 на стор. 218). Завдання для виконання з 24.04 по 11.05
Завдання для виконання з 11.05 по 29.05
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||