5 клас
Тема:С. Васильченко «В бур’янах». Розповідь про дитинство Т. Шевченка
1. Опрацювати ст. 194-207, словникова робота: «Будь уважним до слова», ст.208
2. Домашнє завдання: завдання 8, 9,10, ст.208
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1hEV96b0hNQ&fbclid=IwAR0rO-y8C-JqzO_cLtc4NGcgK4fsaSpuPesIfAFkq7YS5B_mEi6l7wUoSQI&app=desktop
Тема:Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка. Художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. Т.Шевченко «За сонцем хмаронька пливе».
ТЛ: персоніфікація, ліричний твір
1. Опрацювати ст. 209-211,
2. Домашнє завдання: вивчити напам’ять вірш Т.Шевченка «За сонцем хмаронька пливе»
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=bQGW_c3HO0g&fbclid=IwAR0FXcHfoXfRlDfwnB4V3og8XR1twQXCxdfMZVQFSyWrfQlXPqoUuvBccWs&app=desktop
Тема: «Садок вишневий коло хати» - перлина української та світової ліричної поезії.
1. Опрацювати ст. 211-213,
2. Домашнє завдання: вивчити напам’ять вірш Т.Шевченка «Садок вишневий коло хати»
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Di1iramkzGc&fbclid=IwAR1Sbvfa6eJj1ANkv7lIMwRrIv-U12cXYGOXrf29FRaf5czcCV7F87PoirU&app=desktop
Тема: П.Тичина . «Не бував ти у наших краях» Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття.
ТЛ: метафора, ліричний герой
1. Опрацювати ст. 214-216,
2. Домашнє завдання: виконати завдання 7, ст. 216
Тема: П.Тичина «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла». Мелодійність віршів
1. Опрацювати ст. 217-219,
2. Домашнє завдання: вивчити напам’ять вірш (на вибір)
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=fAEyCcCUGYU
Тема: Є.Гуцало. Основні відомості про письменника. Вічне протистояння добра і зла - наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні "Лось"
ТЛ: оповідання
1. Опрацювати ст. 220-221,
2. Домашнє завдання: читати оповідання "Лось" ст. 222-224, відповісти на запитання ст. 224
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mFtJ-xpmrrc
Тема: Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань
1. Опрацювати ст. 225-229,
2. Домашнє завдання: скласти план оповідання, записати в зошит важливі питання, порушені автором у творі.
Тема: М.Рильський. Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови
1. Опрацювати ст. 233-234,
2. Домашнє завдання: вивчити вірш "Дощ (Благодатний, довгожданий...)"
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hXz5_grg5Xk
Тема: Єдність природи і людини, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. Поезія "Осінь-маляр із палітрою пишною"
1. Опрацювати ст. 235-237,
2. Домашнє завдання: намалювати малюнок до твору
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GhhJnxxgs5g
Тема: Художній етюд про природу. Розвиток мовлення
1. Домашнє завдання: написати етюд про природу (пора року)
2. Переглянути матеріал за посиланням https://glazastik.com/%D1%82%D0%B2%D1%96%D1%80-%D1%85%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%96%D0%B9-%D0%B5%D1%82%D1%8E%D0%B4-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83-5-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/
6 клас
Тема: Світ природи у творі В. Нестайка «Тореадори з Васюківки». Образ Яви та Павлуші. Характеристика улюбленого героя
1. Опрацювати ст. 142-176,
2. Домашнє завдання: скласти план прочитаного, за пам’яткою на ст. 236 охарактеризувати Яву або Павлушу.
Тема: Розвиток мовлення. Навчитися усно переказувати епізоди повісті з докладним цитуванням авторського тексту за самостійно складеним планом.
1. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lRc7Fbnfw0o
Тема: Я. Стельмах. Повість «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.
1. Опрацювати ст. 178-182,
2. Домашнє завдання: скласти і записати план до І і ІІ розділів повісті, за ним переказати ці частини твору.
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks
Тема: Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні та пригодницькі події в повісті.
1. Читати і переказувати ст. 183-193,
Тема: Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість та кмітливість хлопчиків
1. Домашнє завдання: скласти сенкан до образів, охарактеризувати героїв, скориставшись пам’яткою на ст. 236*
Тема: Леся Воронина "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9"
ТЛ: сюжет, його елементи
1. Опрацювати ст.194-196
2. Домашнє завдання: читати повість ст.196-200, виконати завдання ст. 201.
Тема: Проблеми сміливості й боягузтва в повісті.
1. Опрацювати ст.201-205
2. Домашнє завдання: ст. 206
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY
Тема: Стосунки між різними поколіннями в родині.
1. Опрацювати ст.206-210
2. Домашнє завдання: ст. 211
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=C8b9Ye918yo
Тема: Клим Джура - рятівник світу, його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.
1. Опрацювати питання №1-3 на ст. 210
2. Домашнє завдання: ст. 211 "Ти - творча особистість" (за бажанням)*
7 клас
Тема: М.Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове і реалістичне в повісті-казці
1. Опрацювати ст. 187-193 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/778-ukrainska-literatura-7-klas-kovalenko-2015.html
2. Домашнє завдання: накреслити таблицю і, читаючи твір, поступово заповнювати її, ст.193
Тема: Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного у повісті М.Павленко у повісті «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
1. Опрацювати ст. 194-205 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/778-ukrainska-literatura-7-klas-kovalenko-2015.html
2. Домашнє завдання: доповнити таблицю про родини героїв.
Тема: Добро і зло в повісті. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків.
1. Опрацювати ст. 205-214 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/778-ukrainska-literatura-7-klas-kovalenko-2015.html
2. Домашнє завдання: визначити тему та ідею твору
Тема: Роль у творі художніх засобів. Символічне значення образів та назви твору.
1. Опрацювати ст. 205-214 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/778-ukrainska-literatura-7-klas-kovalenko-2015.html
2. Переглянути матеріал за посиланням http://irynaonuferko.blogspot.com/2016/03/7-7.html
Тема: Позакласне читання. Степан Васильченко "Свекор".
1. Домашнє завдання: прочитати твір, написати відгук
2. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TQM7FusK6x8
Тема: Любов Пономаренко "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму і толерантності.
ТЛ: новела
1. Опрацювати ст. 200-202; ст. 215-218 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/778-ukrainska-literatura-7-klas-kovalenko-2015.html
2. Домашнє завдання: визначити головну тему та ідею новели.
Тема: Особливості художніх засобів новели.
1. Опрацювати ст. 202-205; ст. 219-221 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/778-ukrainska-literatura-7-klas-kovalenko-2015.html
Тема: Олег Ольжич - поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії "Захочеш - і будеш". Заклик іти за велінням свого серця, жити повнокровним життям ("Господь багатий нас благословив")
1. Опрацювати ст. 224-228 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/778-ukrainska-literatura-7-klas-kovalenko-2015.html
2. Домашнє завдання: навчитись виразно читати поезії.
Тема: Олена Теліга - лицар духу українського народу. Вірш "Сучасникам" як моральний заповіт нащадкам
1. Опрацювати ст. 229-235 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/778-ukrainska-literatura-7-klas-kovalenko-2015.html
2. Домашнє завдання: визначити, яким є громадянський ідеал автора, думку підтвердити цитатами.
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1yQ5WfqEqQY
9 клас
Тема: Вічна тема матері й сина. Романтичний тип втілення теми жіночої долі у творі Т.Шевченка «Катерина»
1. Опрацювати ст. 240-245, прочитати поему
2. Домашнє завдання: визначити роль пейзажу у творі, виконати завдання 12*, ст. 245.
Тема: Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі у творі Т.Шевченка «Наймичка»
1. Опрацювати ст. 246-248, прочитати поему
2. Домашнє завдання: дати відповідь на запитання 2, ст. 250
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=b57dCzuPATs
Тема: Розвиток мовлення. Усний твір-характеристика персонажа поем «Катерина» та «Наймичка»
1. За планом характеристики Катерини та Ганни (https://dovidka.biz.ua/porivnyalna-harakteristika-katerini-i-ganni/) скласти усний твір.
Тема: Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі. Наскрізний ліризм творів Шевченка про жіночу долю.
1. Опрацювати ст. 249-250, 256-260,
2. Переглянути матеріал за посиланням http://metodportal.com/node/48497
Тема: Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя. Ностальгія за ідилією родинного життя.
ТЛ: ліричний герой, лірична медитація.
1. Опрацювати ст. 251-255
2. Домашнє завдання: вивчити вірш «Доля» напам’ять.
Тема: Біблія в житті Т.Шевченка .
ТЛ: псалом
1. Опрацювати ст. 260-265
2. Домашнє завдання: ст. 266-267
Тема: Світова велич українського поета.
1. Опрацювати ст. 269-274
2. Домашнє завдання: скласти план до твору-роздуму на тему "У чому виявляється актуальність творчості Т.Шевченка в наш час?"
Тема: Позакласне читання Т.Шевченко "Назар Стодоля"
1. Домашнє завдання: прочитати твір, за "Літературним навігатором" (форзац) скласти план аналізу твору або образу героя.
2. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WoEGnDZcFlE
Тема: Розвиток мовлення. Скласти тест за творчістю Т.Шевченка
1. Домашнє завдання: скласти тест за матеріалом на ст. 218-272
Тема: Пантелеймон Куліш - відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників. Вплив на П.Куліша ідей українського просвітництва. Романтична основа світогляду.
1. Опрацювати ст. 275-284
2. Домашнє завдання: переглянути фільм "Невгамовний Пантелеймон"
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HQ1NtBNFWr8
Тема: "Чорна рада" - перший україномовний історичний роман-хроніка.
ТЛ: роман-хроніка, історичний роман
1. Опрацювати ст. 285-289
2. Домашнє завдання: скласти конспект опрацьованого
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=m86sIcP-Igk
10 клас
Тема: Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту.
1. Опрацювати ст. 179-203 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Домашнє завдання: знати зміст новели
Тема: Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. Значення літературної спадщини В.Винниченка.
1. Опрацювати ст. 179-203 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Переглянути матеріал за посиланням https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/obraz-panni-utilennya-idei-vichnoi-zhinochnosti-ta-krasi.html
Тема: Розвиток мовлення. Письмовий твір на одну з тем «Проблема еміграції в новелі В. Стефаника «Камінний хрест», «Роздуми про миттєве і вічне в новелі В.Винниченка «Момент»
Тема: Образне слово поетичного модернізму. Альманах «З-над хмар і долин». Угрупування «Молода муза» - зв'язок із зарубіжною літературою, нова драма на межі століть
1. Опрацювати ст. 205-206 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Переглянути матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/ukra-nska-literatura-kincya-hih---pochatku-hh-stolittya-oglyad-3775.html
Тема: Леся Українка. Збірка поезій «На крилах пісень». Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки
ТЛ: неоромантизм
1. Опрацювати ст. 206-212 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=a0yrc-rcmAI&fbclid=IwAR2-niSZQMAbFNnYgw_hcekAB7A5TOHEdPIYx5jWsaimlqa6txOY7y-D5iI&app=desktop
Тема: Леся Українка "Contra spem spero!" як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Призначення поета і поезії, мужність ліричної героїні ("Слово, чому ти не твердая криця...").
1. Опрацювати ст. 212-214 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Домашнє завдання: вивчити поезію "Contra spem spero!" на пам'ять.
Тема: Наполегливе прагнення до мети ("Мріє, не зрадь"). Зображення людських почуттів у вірші "Стояла я і слухала весну...".
1. Опрацювати ст. 216-219 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Домашнє завдання: скласти конспект прочитаного.
Тема: Розвиток мовлення. Написати асоціативний етюд, викликаний певним художнім образом.
1. Переглянути матеріал за посиланням http://ukrlitra.com/tvory/tvory-ukrainskoiu/342-asotsiatyvnyi-etiud-khudozhnoho-obrazu-lesi-ukrainky
2. Домашнє завдання: написати етюд.
Тема: Драма-феєрія "Лісова пісня". Фольклорно-міфологічна основа сюжету.
ТЛ: драма-феєрія
1. Опрацювати ст. 221-223 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Домашнє завдання: скласти конспект, вивчити літературознавчий термін "драма-феєрія".
3. Переглянути фільм за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=W2ttQkuegb8
Тема:Символічність образів Мавки і дядька Лева - уособлення духовності й краси. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша
1. Опрацювати ст. 226-227 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Домашнє завдання: виконати тестові завдання №7 ст. 227-228
Тема: Природа і людина у творі. Проблематика твору
1. Опрацювати ст. 224-226 за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
2. Домашнє завдання: завдання №10 ст. 228 (письмово).
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=meq1XXJXgaQ
11 клас
Тема: Вселюдські національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження», вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезій М.Вінграновського
1. Опрацювати ст. 200-202
2. Переглянути матеріал за посиланням http://www.myshared.ru/slide/1228416/
Тема: Г.Тютюнник. Новела «Три зозулі з поклоном».
ТЛ: художня деталь
1. Опрацювати ст. 203-208
2. Домашнє завдання: вивчити напам’ять уривок із новели на ст. 208:
Соню! Не суди мене гірко. Але я ніколи нікому не казав неправди і зараз не скажу: я чую щодня, що десь тут коло мене ходить Марфина душа нещасна. Соню, сходи до неї і скажи, що я послав їй, як співав на ярмарках Зіньківських бандуристочка наш сліпенький, послав три зозулі з поклоном, та не знаю, чи перелетять вони Сибір неісходиму, а чи впадуть од морозу.
(“Сибір несходиму” було нерішучою рукою закреслено густим [чорним] зеленим чорнилом, а вгорі знову [тою ж рукою] написано [знову] “Сибір неісходиму”).
Сходи, моя єдина в світі Соню! Може, вона покличе свою душу назад і тоді до мене прийде забуття хоч на хвильку.
[Обнімаю] Обіймаю тебе і несу на руках колиску з сином, доки й житиму…
3. Переглянути матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=eshXPAkP7mM&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3OKPogIvNYEE555lBtKod5mvo9XesAt87QWstYKAl_s83Xz0U15dsCwo0
Тема: Ліна Костенко. Творчий шлях та особливості індивідуального стилю.