У світі вимог Закону України «Про дошкільну освіту» та Базового компоненту дошкільної освіти в Україні налагоджені тісні зв'язки між колективами педагогів НВК та ДНЗ.
Результатом співпраці педагогічного колективу та ДНЗ є робота по здійсненню заходів єдиного підходу до :
- організації предметно - розвивального середовища, для забезпечення різноманітної діяльності дітей дошкільного віку та школярів початкової ланки з урахуванням вікових та індивідуальних інтересів;
- упровадження нових форм організації нерегламентованої діяльності дітей;
- прищеплення дітям культурно - гігієнічних навичок, виховання культури поведінки, вміння поводитися з дорослими, однолітками, слухати співрозмовника, бути ввічливими, охайними, уміти знайти справу за інтересами.
- забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою;
- вивчення особистості та контроль за розвитком кожної дитини старшого дошкільного віку вчителем, який навчатиме цих дітей.
Учителі початкової школи ознайомлюються зі змістом роботи, методами, якими користується вихователь у роботі з дошкільниками, відвідуючи заняття та спостерігаючи за навчально-виховним процесом малюків, за поведінкою дітей у повсякденному житті. Вихователь в свою чергу відвідує уроки у 1-му класі та робить висновки для планування своєї подальшої роботи, знайомить малюків з життям школярів, проводить екскурсії до приміщень школи, на свято «Першого дзвоника», новорічні свята, приймаючи участь в проведенні «Останнього дзвоника», випускних вечорів.