Алгебра
7 клас
Виконати ст.126 завдання для самоперевірки №5 (№1 -11)
Опрацювати параграф 6,п.22,ст.130.Виконати №№774-785
(Виконати в період з 7.04 по 24.04):
Опрацювати параграф 7, пункт 25 "Лінійні рівняння з двома змінними" Виконати №875,877,879,880,882,885
пункт 26 "Графік лінійного рівняння з двома змінними" Виконати №899,901,902,905,907ї
пункт 27 "Системи лінійних рівнянь з двома змінними" Виконати №921,923
ст.162 "Графічний метод розв"язування системи" Виконати №920,925
9 клас
За підручником Алгебра 9 клас автор Кравчук,Підручна, Янченко, 2017
9_klas_algebra_kravchuk_2017.pdf
Опрацювати параграф 4(п.22-24)
Виконати №№ 939-951,979-991,1018-1024
(Виконати в період з 7.04 по 24.04):
Виконати завдання для самоперевірки №5 стор.238 (за підручником Алгебра 9 клас автор Кравчук,Підручна, Янченко, 2017)
Повторити розділ 1 (за підручником "Алгебра 9 клас.Н.С.Прокопенко")Виконати к.р.№1 стор.14
Повторити теми "Функції. Роз"язування квадратних рівнянь.Формули скороченого множення" Виконати №№18,19,22,23,24 ( стор.12)
10 клас
ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ
- 13-03 ТЕМА. Похідна. Опрацювати §13, виконати №13.1., №13.2., №13.3.; перегляньте пояснення, що є похідна за посиланням ПОХІДНА
- 18-03 ТЕМА. Похідна. Переглянути відеоурок за посиланням УРОК №35. Завдання по даному відеоуроці: в зошит виписати приклади знаходження похідних; перенести в зошит таблицю похідних та вивчити її. Повторити §13. Виконати №13.5., 13.7.
- 20-03 ТЕМА. Правила диференціювання. Переглянути і скласти конспект відеоуроку за посиланням УРОК №36. Опрацювати §14. Виконати №14.1.,14.2., 14.3., 14.4., 14.5.
- 30-03 Виконати дистанційну самостійну роботу в зошит
ШАНОВНІ УЧНІ, ВИКОРИСТАЙТЕ ДОПОМІЖНІ МАТЕРІАЛИ. ДОПОМІЖНІ МАТЕРІАЛИ ДИВІТЬСЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ ЯК ЗНАХОДИТИ ПОХІДНУ СКЛАДЕНОЇ ФУНКЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯМ ЗАПИШІТЬ РІВНЯННЯ ДОТИЧНОЇ ДО ГРАФІКА ТА ТАБЛИЦЯ ПОХІДНИХ
5. 03-04 Переглянути і скласти конспект відеоуроку за посиланням УРОК; Повторити §13-14
6. 08-04 Переглянути і скласти конспект відеоуроку за посиланням УРОК; Повторити §13-14
7. 10-04 Переглянути і скласти конспект відеоуроку за посиланням УРОК; опрацювати §15; до §15 записати конспект із прикладами розв'язання у зошит
8. 15-04 Переглянути і скласти конспект відеоуроку за посиланням УРОК; опрацювати §16; до §16 записати конспект із прикладами розв'язання у зошит
9. 17-04 Переглянути і скласти конспект відеоуроку за посиланням УРОК 42
10. 22-04 Опрацювати §17; до §17 записати конспект із прикладами розв'язання у зошит
11. 24-04 Повторити §17, виконати №17.1.-17.6. по будь-якому одному прикладу з кожного номеру
БЛОК ЗАВДАНЬ НА ПЕРІОД З 27 КВІТНЯ ПО 11 ТРАВНЯ
12. 29-04 Опрацювати §18; до §18 записати конспект із прикладами розв'язання у зошит
13. 06-05 Повторити §18, виконати №18.1.-18.4. по будь-якому одному прикладу з кожного номеру
14. 08-05 Повторити §13-18; як дистанційну контрольну роботу виконати тест №3 ст.178-180 (обрати будь-які сім завдань)
ДО УВАГИ УЧНІВ 10 КЛАСУ! БЛОК ЗАВДАНЬ НА ПЕРІОД 12 ТРАВНЯ ПО 29 ТРАВНЯ ВІДКРИЙТЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ http://tnvk.ucoz.ru/index/algebra_10_klas/0-98
11 клас
Опрацювати параграф 10.Виконати завдання для підготовки до оцінювання ст.158( №1-5 )
Виконати №№ 10.2.7,10.2.10-10.2.12
(Виконати в період з 7.04 по 24.04):
Контрольна робота з теми
"Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і
математичної статистики"
І ВАРІАНТ
1. Сформулюйте означення і наведіть приклади
а) випадкової події; б) неможливої події.
2. У скриньці з 13 кульок - 3 червоні. Знайти ймовірність того, що навмання
вибрана кулька : а) червона; б) не червона.
3. Числа від 1 до 15 записані на окремих картках. Вибирається навмання одна картка. Яка ймовірність того, що записане на цій картці число:
а) ділиться на 5; б) ділиться на 11 або на 13?
4. На жетонах написані букви О, Т, С, П, Р. Навмання по черзі витягують усі. Яка ймовірність того, що з букв, написаних на жетонах, складеться слово
«СПОРТ»?
5. У класі 16 дівчат і 12 хлопців. Для участі в змаганнях навмання вибирають команду з 8 учнів. Яка ймовірність того, що серед них буде 5 дівчат і 3 хлопці?
Повторити розділ 1.